luni, 10 septembrie 2012

Poeme





Rechinul pândeşte


mereu purtat de aceleaşi carăci
mă spânzur de catarge
apoi mă despânzur
de crăci


cu viaţa prin ziuă trecând
cu moartea prin noapte şezând
mă spânzur mereu de ziua
care se naşte-n dureri
şi mereu mă despânzur
de ziua de ieri

dedesubt, unde ochiul nu plânge,
rechinul într-o zvâcnire  se strânge
aşteptând să mă spânzur
de-o picătură de sânge



Copil cu porumbel



aceasta se-ntâmpla odată pe când
nu descoperisem încă pasărea gând

mă minuna zborul albului porumbel
şi-mi era frică să nu cadă stelele peste el
neştiind că se poate zbura către ceruri şi altfel

acum nu mă sperie deloc zborul de gânduri şi păsărele...
mă înspăimântă doar întunericul îngheţat de dincolo de stele




Dans nocturn cu bufniţă


din afară nu puteam să discern:
era precum cerul – când albastru,
când tern – dar intrând înăuntru
cu viaţa, coboram de fapt
în Infern

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu