marți, 11 septembrie 2012

Bacanală - parodie




m-am trezit dintr-un vis cu balerine goale
în plin concert de viori nebune şi suspine
de flaut – o pisica mieunând ascuţit îmi
umbla printre oale – iar o brunetă străină,
despre care uitasem, se dregea cu o cană
de iaurt


închide fereastra, femeie, şi trage odată
perdeaua – îi strig  în neştire – de ce mai
miaună chiorul – o închid de-ndată, iubire,
numai să fiarbă cafeaua – şi să găsesc
pe sub masă toporul


dar tu ce cauţi aici, nu ştiu să te fi cerut
de nevastă – asta mă întreb şi eu, iubire,
de-o oră – cum de-am fost atît de naivă
şi proastă –  iar tu cum ai putut să te culci
c-o minoră


am rămas fără grai, cu o mâna încleştată
pe  flaut – motanul cel chior lingea tacticos
farfuria – iar femeia brunetă care spăla
borcanul de iaurt – nu era curtezana din vis,
ci soţia




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu